Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Оставям те на 3х7. Ма да ти пулсира стрелката, а не да се движи плавно (както го разбрах по описанието) от 50 до 100 като стрелкови индикатор на усилвател, ....
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
      Как разбра че е 100+ градуса ? Къде ти стои стрелката ?
      Ако е чертата след 90 - много теми съм чел в този форум и винаги се спори дали това е 100 или 110 градуса.
      По принцип не е голям проблем ако си с хубаво масло , но ти май разработваше мотор и не знам какво си сипал.
      Прав си в момента разработвам,маслото е Respol но точните му данни не ги знам.


      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      като си в задръстване е нормално да, но все пак виж дали датчика в купето ти показва вярно следете температурата с лаптопа, отделно проверете дали се включва 1 степен да не да ти работи само 2 степен!

      Мисля че работи само 2-ра степен,защото ми направи впечатление,че като загрее повече и изгася колата след това,като тръгна да я паля перката се включва още като дам на контакт и става на точно 90 градуса ако не работи първа степен фатално ли е и как да я оправя ? Ето и една снимка до къде ми стига стрелката всеки път на светофари
      Attached Files
      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        Пробвай да пръснеш с контакт спрей буксите на датчика който е на термостата ако не се оправи смени датчика и ще се оправи.
        Преди 5 години си купих датчик ЕПС за 20 кинта и след година експлоатация го смених с оригинален за 60лв оригиналния датчик фиат ланчиа (рикамби оригинали)гръм да ги удари.Бях го набедил за сутрешното палене от втория път). Преди година почна да прави парчета както описваш. Както карам на загряла кола изведнъж рязко пада под чертичката после за секунда се вдига по средата между двете чертички от време на време потреперваше и така докато боднах си старото ЕПС и работата заспа.
        Ами ако е реле?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          A може и водна помпа да е.ако водната помпа е с пластмасова перка много често се спуква и започва да превърта,тогава започва така да играе стрелката,имал съм много такива случаи
          SPRINTAUTO service
          0893277773

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
            Прав си в момента разработвам,маслото е Respol но точните му данни не ги знам.





            Мисля че работи само 2-ра степен,защото ми направи впечатление,че като загрее повече и изгася колата след това,като тръгна да я паля перката се включва още като дам на контакт и става на точно 90 градуса ако не работи първа степен фатално ли е и как да я оправя ? Ето и една снимка до къде ми стига стрелката всеки път на светофари
            Maй е множко на мен в Солун,лятото на 40 и кусур градуса градско на голямо задръстване стига максимум до тук.....черната стрелка на твоята снимка
            Attached Files
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #21
              Колеги така и неможах да отстраня проблема, но тука вчера забелязах нещо друго стрелката играе само когато колата е на свободна скорост, а когато е на скорост стрелката си стой неподвижна до 90 градуса.

              Някой има ли друга идея как мога да го отстраня този проблем, че е дразнещ..
              Without heart we would be mere machines

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                Колеги така и неможах да отстраня проблема, но тука вчера забелязах нещо друго стрелката играе само когато колата е на свободна скорост, а когато е на скорост стрелката си стой неподвижна до 90 градуса.

                Някой има ли друга идея как мога да го отстраня този проблем, че е дразнещ..
                Я обясни по-точно какво означава това "ИГРАЕ"
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                  Колеги така и неможах да отстраня проблема, но тука вчера забелязах нещо друго стрелката играе само когато колата е на свободна скорост, а когато е на скорост стрелката си стой неподвижна до 90 градуса.

                  Някой има ли друга идея как мога да го отстраня този проблем, че е дразнещ..
                  Прочети отново поста на Радо - мисля, че той ти е дал точната диагноза
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте и от мен, един от най-новите тук. Днес забелязах на моята хубавица че стрелката на температурата при движение по баир и скорост около 130-140 стига до показаното място от колегата и след това си пада пак на 90 градуса. Каква е нормалната температура на мотора, защото взех да си мисля дали не е от термостата или пък от помпата. Днес сменях ангренаж и майстора развартя помпата на ръка и каза че е добре.
                    ----------------------
                    156 SW 1.8TS 07.2001
                    Fiat Tipo 1.4Mi
                    ----------------------

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                      Здравейте и от мен, един от най-новите тук. Днес забелязах на моята хубавица че стрелката на температурата при движение по баир и скорост около 130-140 стига до показаното място от колегата и след това си пада пак на 90 градуса. Каква е нормалната температура на мотора, защото взех да си мисля дали не е от термостата или пък от помпата. Днес сменях ангренаж и майстора развартя помпата на ръка и каза че е добре.
                      Бягай за термостат щом ти пада под 80 градуса
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        А, не колега, не пада под 80. Стои си или малко под 90 или както описах по горе малко преди чертичката след 90 като я понастъпя по нанагорнище.
                        ----------------------
                        156 SW 1.8TS 07.2001
                        Fiat Tipo 1.4Mi
                        ----------------------

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                          А, не колега, не пада под 80. Стои си или малко под 90 или както описах по горе малко преди чертичката след 90 като я понастъпя по нанагорнище.
                          Това е нормално
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            Зависи от къде е колата и с какъв термостат по принцип е нормално да седи на 80 градуса 2,4jtd-то и при мачкане стига 90
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Колата е Холандска, с такава АГУ, а за термостата не знам нищо. Газовата е някаква странна с помпа при бутилката. Ако стигне чертата преди 130 ще я карам на майстор то се е видяло.
                              ----------------------
                              156 SW 1.8TS 07.2001
                              Fiat Tipo 1.4Mi
                              ----------------------

                              Comment


                              • #30
                                Настъпвай.....и си гледай уредите редовно.
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X